.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مناظره انتخاباتي چهار نامزد انتخابات در گرگان

مناظره انتخاباتي چهار تن از نامزدهاي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا در سالن ابن سينا دانشگاه آزاد اسلامي گرگان برگزار شد.

در اين مناظره كه روز يكشنبه برگزار شد و حدود سه ساعت به طول انجاميد هر يك از نامزدها، ديدگاه‌هاي خود را در حوزه‌هاي سياسي، اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي بيان كردند.

دو تن از اين نامزدها از جناح اصولگرا و دو تن ديگر نيز از نامزدهاي ستاد ائتلاف اصلاحات استان بودند.

حجت‌الاسلام "سيدعلي طاهري" يكي از نامزدهاي جناح اصولگرا گفت: اصولگرايي لباسي براي جناح و حزب نيست بلكه چارچوبي است براي اصلاح مولفه‌هاي جامعه براي رسيدن به سطحي بالاتر از سطوح اجتماعي كه امري اجتناب‌ناپذير است.

وي اولين ويژگي يك نماينده را ديانت عنوان كرد و افزود: دلسوزي واقعي براي مردم و ترجيح منافع نظام بر منافع شخصي از ديگر اين ويژگي‌ها است.

وي در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان درباره انگيزه‌اش براي ورود به مجلس گفت: حضور موثر در مجلس براي پيگيري مشكلات اساسي مردم از مهمترين دلايل حضور در عرصه كانديداتوري مجلس هشتم است.

اين كانديدا با اشاره به اينكه در صورت انتخاب شدن در مجلس در كميسيون فرهنگي فعاليت خواهد كرد گفت: تشكيل شوراي عالي فرهنگي از اساسي‌ترين اهدافش براي درمان هرگونه موازي‌كاري دستگاه‌هاي فرهنگي گشور است.

"سيدهادي حسيني" يكي ديگر از نامزدهاي اصولگرايان در حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا گفت: دانشگاه نقاد در تمامي عرصه‌هاي جامعه است و بايد تلاش كرد اين نگاه نقادانه حفظ و عميق‌تر شود.

وي افزود: سياسيون نسل اول و دوم بايد راه را براي حضور دانشجويان باز كنند تا آنان قويا وارد حوزه نقد شوند.

وي تصريح كرد: حتي بايد تا جايي نيز پيش رفت كه مديريت نسل چهارم را به جوانان امروز واگذار كرد.

وي در پاسخ به سووال يكي از دانشجويان درباره ميزان تحقق اهداف انقلاب اسلامي يادآور شد: اگر چه در بسياري از معيارها كه مديران دستگاه‌ها تلاش كردند تا به آن نزديك شوند موفق عمل كرديم اما معتقدم در مباحث اقتصادي برنامه‌هاي ما بيشتر به شكاف طبقاتي منجر شد و به عبارتي در اجراي آنها موفق نبوديم.

"محمدحسين علي‌اصغري" يكي از نامزدهاي اصلاح‌طلبان در اين حوزه انتخابيه نيز گفت: در نظام جمهوري اسلامي قدرتمندان قناعت بيشتري پيشه مي‌كنند و اين فرهنگ نظام است تا مردم بدانند قدرتمندان منافع آنها را به خاطر خود به خطر نمي‌اندازند.

وي افزود: انقلاب ما ريشه اعتقادي دارد و مبناهاي اجتماعي و فرهنگي را خودمان بايد به طور علمي ايجاد كنيم.

وي تصريح كرد: از آنجايي كه شناخت كافي از اقتصاد ملي و اقتصاد بومي دارم، به عنوان داوطلب اين دوره از انتخابات وارد صحنه شدم.

وي در پاسخ به يكي از سووالات دانشجويان درباره رفراندوم در كشور گفت:
جمهوري اسلامي در ميان مردم ريشه اعتقادي دارد و اين گونه موضع گرفتن در برابر نظام ديني را صحيح نمي‌دانم اما در عين حال معتقدم بايد از تحجر و انحصار فاصله بگيريم.

وي با اشاره به مشكلات موجود اقتصادي در جامعه افزود: اگر مشكل اقتصاد و اشتغال را نتوانيم حل كنيم و درآمد افزوده ايجاد نكنيم، اين دام براي جوانان وجود دارد كه آسيب‌هاي اجتماعي گريبانگير آنها شود.

"سيدسبحان حسيني" نامزد ديگر اصلاح طلبان در اين حوزه انتخابيه گفت:
بيكاري يكي از مهمترين مشكلاتي است كه گريبانگير جامعه شده است.

وي افزود: در بحث اشتغال معتقدم كه دولت‌ها در برنامه اول ، دوم و سوم توسعه در اين زمينه موفق عمل نكرده‌اند.

وي تصريح كرد: يكي از مشكلاتي كه در كشور وجود دارد اين است كه با كمبود سرمايه‌گذاران در كشور مواجه‌ايم.

وي افزود: افزايش سرمايه‌گذاري توام با ايجاد اشتغال است و در برهه‌اي از زمان توانستيم نگاه جهان را به ايران جلب كنيم كه نتيجه آن اتفاقي بود كه در عسلويه افتاد و جمع زيادي از جوانان مشغول به كار شدند.

به گفته اين نامزد انتخابات مجلس، راه نجات كشور در زمينه بيكاري تداوم آن راهكارها است.

وي در پاسخ به سووالي درباره تغيير و تحولات زياد برخي وزارتخانه‌ها گفت: موظف هستيم دولت اسلامي را حمايت كنيم اما در راستاي وظيفه نقادي خود ‪ ۱۶‬سوال را از رييس جمهور پيرامون عملكردي كه داشته طرح كرديم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.